Miltä tuntuu bikini fitness dieetti?

Nyt voin kyllä sanoa, että pari viimeistä päivää on kiristänyt pinnaa aika paljon. Se johtuu siitä, että minua vaivaa jatkuvasti kauhea nälkä. Ruokaa ei ole kuitenkaan vähennetty ja silti tuntuu, että nälkä kurnii vatsassa koko ajan. Koitankin sitten juoda vettä koko ajan ja se ainakin hetkellisesti auttaa nälän kanssa. Olen tässä mielessäni pohtinut, että saattaahan tämä olla vain ihan minun oman pään tekosia. Viimeiset päivät ennen kisoja ja mielessä pyörii vain mitä aion syödä kisojen jälkeen. Bikini karsinnat alkavat vasta viideltä illalla, joten aika kauan saa olla juomatta ja syömättä lauantaina. No, eiköhän siitä selvitä.

 

 Vatsakin litistyy nälän kasvaessa

Jonkin verran alkaa jo jännittää lauantain kisat. Olen kuitenkin ollut aika rauhallisin mielin nyt viime päivät. Siihen saattoi ehkä vaikuttaa viikonlopun kisat Jyväskylässä, kun näki missä bikinisarjoissa mennään.

Kävin tänään ostamassa oloasun kisoja varten. Kun käytän protania kisavärinä, joudun myös tekemään kaiken vaikeimman kautta. Eli väriä levitetään monta kerrosta, luulen, että tällä kertaa 3 tai 4 kerrosta ja aina yhden levityskerran jälkeen täytyy pomppia tunti alasti, että väri kuivuu. Protanissa on alkoholia, joten se alkaa myös paleltaa, joten voitte varmaan kuvitella, miten inhottava olo on pomppia pelkät villasukat jalassa ja tahmeana ympäri kämppää. Mutta mielestäni Protan on sen vaivan levittämisen arvoinen. Värin levityksen jälkeen ei voi käyttää deodoranttia, ei voi käydä kunnolla suihkussa (ainoastaa huuhtelemaan ylimääräinen väri pois), vessassa käydessä täytyy varoa pissaroiskeita 😀 ja alusvaatteita ei voi käyttää, etteivät ne hierrä väriä pois. Ei ole siis mitään kauhean hygieenistä hommaa tämä kisailu, vaikka niin vois luulla. Toki nykyään on olemassa myös suihkurusketuksia, joilla värin saa vaikka vasta kisapäivänä, mutta itse tykkään pelata varman päälle.

Sain myös sunnuntaina uudet treeniohjelmat. Treenaan ainoastaan ma-ke kiertoharjoitteluna koko vartalon läpi ja liikkeet ovat lähinnä kehon omalla painolla. Tänään oli siis toisiksi viimeinen treeni koko viikolla. Huomenna ja torstaina on sitten varattu 1,5 tunnin hieronta molemmille päiville, joita olen odottanut jo kauan. Sitten voi alkaa rentoutuminen kisoja varten. Liian kova treenaaminen kerää yleensä nestettä kroppaan. Ja sitten torstaina on kyllä ihan paras päivä, saan nimittäin tankata!! Olen ehkä vähän outo, mutta eniten odotan, että saan syödä punaista lihaa. Ei tuossa seitissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olen sen verran lihansyöjä, että meinaa kuola valua, kun Andone paistaa lihaa meillä kotona. Tykkään myös haistella erilaisia ruokia tällä dieetillä ja varsinkin sitä valmista lihan tuoksua hahah. Nyt alkaa kuulostaa jo niin oudolta, että tähän on hyvä lopettaa. Palaan taas pian kisavalmistelujen merkeissä 😉

 

pauliinafitworld

3 vastausta artikkeliin “Miltä tuntuu bikini fitness dieetti?”

  1. Onnea kisohin! Aloin lukeen blogiasi äskettäin kun löysin tämän. Fitness kiinostaa elämäntapana. Kisoihin en ole ajatellut lähteä mutta mahtava harrastus jonka löysin melkein kaksi vuotta sitten.

    • Kiitos paljon! Kiva kuulla, että löysit tänne blogiin ja hieno kuulla, että olet löytänyt fitneksestä harrastuksen. Elämäntapana se onkin kaikista terveellisin vaihtoehto toteuttaa sitä 🙂 Ihanaa syksyä sinulle! 🙂

  2. Kaunis muija,hyvät silarit ja perse,lisää kuvia saa hyvää runkkumatskua

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta