Kesäksi bikinikuntoon?

Oon odottanut malttamattomana, että pääsen kertomaan mun lukijoillekin, että alan ottaa ensimmäisiä asiakkaita! 🙂 Tai itseasiassa olen mä muutaman ottanut jo mun valmennukseen, mutta olen kehitellyt kesäkunnosta haaveileville ihan ihka oman ohjelman.

Tässä on vielä tehokasta aikaa kesään ja olenkin kehitellyt 8 viikkoa kestävän ohjelman, joka polttaa rasvaa, mutta kehittää samalla lihasmassaa ja näin muokkaa kropan bikinikuntoon.

pauliina-pakarinen-sportlife

 

Kesäkuntoon -valmennukseen kuuluu:

-Yksilöity ja monipuolinen ruokavalio

-Treeniohjelma, joka keskittyy bikinikropan parhaisiin puoliin, eli pakaroihin, olkapäihin ja keskivartaloon

-Erillinen suunnitelma aerobisille treeneille

-Jatkuva sähköpostituki

-Edistymisen seuranta

-Hinta 129 €

-Tarjous voimassa 31.3 asti!

 

Valmennukseen pääset mukaan laittamalla mulle sähköpostia osoitteeseen: [email protected]. Laita mukaan perustiedot ja kerro, jos sulla on esimerkiksi joitakin allergioita/rajoitteita, jotka pitää ottaa huomioon. Vastailen mielelläni myös kaikkiin kysymyksiin kommenttiboksissa tai sähköpostissa! 🙂

 

pauliinafitworld

9 vastausta artikkeliin “Kesäksi bikinikuntoon?”

  1. Moi, tarviiko treeniohjelman läpiviemiseksi kuntosalin vai onnistuuko kotoa käsin tai esim. niin, että salilla kävisi tekemässä yhden, max kaksi treeniä viikossa? Mulla ei ole mahdollisuutta käydä salilla kuin la ja su.

    Pystyykö maksamaan liikuntaseteleillä?

    T: Minni

    • Moi! 🙂
      Myös kahteen salitreeniin jaettu ohjelma onnistuu. Valitettavasti liikuntaseteleillä ei pysty maksamaan. Laita mulle sähköpostia, niin teen sulle yksilöidysti ohjelman! 🙂

  2. […] jQuery.ajax({url: "http://pauliinafitworld.fitfashion.fi/", data: {top_ten_id: 2742, top_ten_blog_id: 99, activate_counter: 11, top10_rnd: (new Date()).getTime() + "-" + Math.floor(Math.random()*100000)}});Kategoriat: Ruokavalio, YleinenAvainsanat: energiaravintoaineet, hiilihydraatit, proteiinit, rakennuskausi, rasvat, ruokavalio var addthis_config = {"data_track_clickback":false,"ui_atversion":300,"ignore_server_config":true}; var addthis_share = {}; var addthis_product = "wpp-5.2.2"; var wp_product_version = "wpp-5.2.2"; var wp_blog_version = "4.4.2"; var addthis_plugin_info = {"info_status":"enabled","cms_name":"WordPress","cms_version":"4.4.2","plugin_name":"Share Buttons by AddThis","plugin_version":"5.2.2","anonymous_profile_id":"wp-4acfd8c1980099ae020ce209e9dee777","plugin_mode":"WordPress","select_prefs":{"addthis_per_post_enabled":true,"addthis_above_enabled":false,"addthis_below_enabled":true,"addthis_sidebar_enabled":false,"addthis_above_showon_home":true,"addthis_below_showon_home":true,"addthis_above_showon_pages":false,"addthis_below_showon_pages":false,"addthis_above_showon_categories":true,"addthis_below_showon_categories":true,"addthis_above_showon_archives":true,"addthis_below_showon_archives":true,"addthis_above_showon_posts":true,"addthis_above_showon_excerpts":true,"addthis_below_showon_posts":true,"addthis_below_showon_excerpts":true,"addthis_sidebar_showon_home":true,"addthis_sidebar_showon_posts":true,"addthis_sidebar_showon_pages":true,"addthis_sidebar_showon_archives":true,"addthis_sidebar_showon_categories":true,"sharing_enabled_on_post_via_metabox":true},"page_info":{"template":"posts","post_type":""}}; if (typeof(addthis_config) == "undefined") { var addthis_config = {"data_track_clickback":false,"ui_atversion":300,"ignore_server_config":true}; } if (typeof(addthis_share) == "undefined") { var addthis_share = {}; } if (typeof(addthis_layers) == "undefined") { var addthis_layers = {}; } (function() { var at_interval = setInterval(function () { if(window.addthis) { clearInterval(at_interval); addthis.layers(addthis_layers); } },1000) }()); Kommentoi (0) ← Edellinen juttu […]

  3. Onko treeniohjelmassa huomioita kuitenkin kaikki lihasryhmät, vaikka painotus pakara-olka-keskivartalo alueella?

    • On huomioitu kaikki lihasryhmät tasapuolisesti! 🙂

    • Hei, kysyn vielä lisää 🙂

      Tarkoittaako edistymisen seuranta/sähköposti tuki, että ohjelmiin tehdään tarvittaessa muutosta, jos esim. paino ei putoa jossain vaiheessa?

    • Mulla on ollut tapana pyytää viikkoraportti edistymisestä. Tämä ei tosin pakollista, mutta silloin pystyn tekemään muutoksia ohjelmiin tarvittaessa 😊

    • Valitettavasti vegaaniruokavalio ei ole ainakaan vielä mahdollinen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta