Miten kehittyä yhdessä kuukaudessa?

Mulla on ollut jotenkin sellainen vaihe menossa treenien suhteen, että olen ajatellut, että ei tässä varmaan hirveästi ole tullut sitä kehitystä ja on tuntunut siltä, että junnaan paikallaan. En ole pitkään aikaan ollut salilla kuvattavana ja nyt sitten yhteistreeneissä Maijan kanssa otettiin myös salikuvia.

Täytyy sanoa, että olen aika yllättynyt itsekin, että +12 kiloa kevään 2015 kisoista painoa ottaneena vatsapalikat näkyy ja on sitä lihastakin tarttunut tässä matkalla mukaan. Toisen ottamista kuvista näkee kehityksen parhaiten ja kehityskuvia kannattaakin ottaa vaikkapa noin kuukauden välein, samassa paikassa, samassa valossa ja mieluiten aamuisin, jolloin kroppa ei ole niin nesteinen.

pauliina-pakarinen-bikinifitness

pauliina-pakarinen-bikinifitnesstreeni

pauliinapakarinen

Nää kuvat on siis otettu noin viikko sitten. Oon saanut kyselyjä, että mitä oon oikein tehnyt, kun lihakset erottuu ja kehitystä on tullut verrattain lyhyessä ajassa.

No, voin vastata siihen, että olen kiristänyt tahtia, lisännyt vähän hiilareita ja painottanut mulle heikkoja lihasryhmiä. Yksi mikä on myös ihan ehdoton kehityksen kannalta on täysin luonnollisesti kehossakin oleva kreatiini, jota otan aina ennen treeniä. Vaikutukset on ihan uskomattomat voiman tuottoon ja toki kreatiini edesauttaa lihasmassan kasvua. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!! Voit ostaa omasi tästä

kreatiini

Tänä viikonloppuna on tiedossa kivaa Trainer4You personal trainer -koulutuksen parissa. Tänä viikonloppuna alkaa siis koulutuksen itselleni mielenkiintoisin osuus ja pääsemme varmasti syventymään asioihin entistä enemmän. Kerron varmasti tämän viikonlopun menoista lisää mahdollisimman pian! 🙂

 

*Postaus sisältää mainoslinkkejä*

pauliinafitworld

8 vastausta artikkeliin “Miten kehittyä yhdessä kuukaudessa?”

  1. Itsellä on vähän huonoja kokemuksia kreatiinista. Posket pullottivat ja mahakin oli aikamoinen pallo… kun sitten jätin sen pois, lähti samantien noin 5kg. Pitäisiköhän sitä syödä kuureina ennemminkin?

    • Juu, suositushan on et kuureina vetää. Se tosiaan kerää aina vähän nestettä, eikä sitä voi estää.

  2. Moi!
    Syöt varmaan offillakin aika tarkasti? Meetkö joka päivä samalla kalorimäärällä vai tuleeko ikinä sen ylityksiä esim jos syöt ohi ruokavalion niin vähennätkö herkut muista päivän kaloreista vai syöt normiruokiesi lisäksi ylimääräiset asiat? Mietein vaan että jos yhtenä päivässä viikossa syö hiukan yli oman tarpeen niin kertyykö se heti rasvaksi 😀

    • Lihas kasvaa aika huonosti, jos ei syö yli oman kulutuksen

      Millasilla kaloreilla suunnilleen meet offilla, jos saa udella?

    • Se on aivan totta. Tällä hetkellä n. 2500-3000 kaloria

    • Moikka!
      Kalorit vaihtelee vähän sen mukaan, että onko treenipäivä vai lepo, mutta vaihtelut kuitenkin tosi pieniä. En kikkaile sillä tavalla kaloreilla. Jos pidän cheat päivän, niin en mieti kaloreita ollenkaan. Ei kerry rasvaksi, jos 80% ajasta syö puhtaaasti ja ruokavalion mukaisesti 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta