Quest Bar proteiinikeksit

Nyt viedään viimeistä päivää ennen kisakauteen lähtöä ja valmentajalta tulikin jo torstaina käsky, että jos jotain tekee mieli syödä, niin syö nyt. Mulla on vaan siitä hassu tilanne, että ei oikeastaan tee kummemmin mieli syödä mitään.

Ajateltiin tehdä jotain hyvää ja suht terveellistä ja törmäsinkin ohjeeseen Quest Bar proteiinikekseistä. Quest barit on mun mielestä ihan sellaisenaankin hyviä, mutta että keksien muodossa, kuulostaa hyvältä! Resepti on myös super yksinkertainen. Me nautittiin keksit hyvän leffan ja kevytjäätelön seurana. 

Quest Bar proteiinikeksit 

2-5 kpl Quest Bar patukoita (esim. Double chocolate chunk, Apple pie, Cookie Dough ja Cookies & Cream oman maun mukaan) 

proteiinikeksit-questbar

Laita uuni lämpenemään 175 asteeseen.

Paloittele patukat veitsellä 5-6 osaan riippuen siitä, kuinka isoja keksejä haluat. 

Proteiinikeksit Quest bareista

Pyörittele paloista palloja ja litistä ne keksin muotoon. (Itse käytin apuna mukin pohjaa)

Proteiinikeksit Quest bareista

Laita keksit leivinpaperin päälle pellille.

Paista uunin keskiosassa 6 minuuttia. 

Eri makuisia keksejä
Eri makuisia keksejä
Suklaahippuja niinkuin oikeissa suklaakekseissä! Eri suklaan maut oli mun suosikkeja!
Suklaahippuja niinkuin oikeissa suklaakekseissä! Eri suklaan maut oli mun suosikkeja!

Ja herkulliset ja terveelliset proteiinikeksit ovat valmiita! 

Meillä meni ainakin hyvin kaupaksi, joten suosittelen kokeilemaan! 🙂 

pauliinafitworld

6 vastausta artikkeliin “Quest Bar proteiinikeksit”

  1. Nyt ei liity yhtään protiinikekseihin, MUTTA 😀 kattelin sun snäppiä äsken ja tuli mieleen, että voisitko joskus tehdä postauksia videon muodossa ? Niitä ois kiva kattella 🙂 esim sun uudesta ruokavaliosta ja juuri tuosta makrojen syklityksestä olisi mukava kuunnella lisää. Itse muutin ruokavalion juuri niin että esim hiilareita on reilusti, mutta ne syödään vain treenin ympärillä, eikä pitkin päivää, pyrkimyksenä lähinnä välttää jatkuvasti hiilareiden tuomaa verensokereiden nousua. Nää on mielenkiintoisia juttuja ja juuri se miten kehonkoostumus saattaa muuttua jopa muuttamatta lainkaan kaloreita tai makroja vaan vain siirtelemällä niitä päivän sisällä 🙂

    • Täytyykin pistää mieleen videopostaustoive! 🙂 Oon ihan samaa mieltä. Nyt jo huomannut pieniä muutoksia ja varmasti isoimpana toi, että heittelyt ei oo niin suuria, kun hiilarit on päivän aikana siellä, missä niitä oikeesti tarvitaan.

    • No voihan.. Koitin ilmiantaa sen, mut face ei nähny siinä väärää.. toivottavasti tajuis ite poistaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta