Muutoksia dieettiin

Dieetin kuudes viikko on hyvässä vauhdissa. Olin eilen tekemässä oikein kunnon jalkatreenin ja lopulta melkein valuin hikeä 😀

Oon tosiaan opetellut tätä uutta intensiivistä treenityyliä ja vihdoin alan oppia, miten saan sen saman fiiliksen vietyä myös treeneihin, joissa treenataan pienempiä lihasryhmiä. 

Viikonlopun treeneistä
Viikonlopun treeneistä

Suonet alkaa tulla pintaan, joka kertoo siitä, että rasvaa on palanut ihon ja lihaksen välistä 🙂

Viikonloppuna käväisin vaa’alla ottamassa aamupainon ja se näytti 59,1kg. Nyt ollaan siis menty alle 60 kilon. Toki se on aamupaino ja päivällä näyttää enemmän, mutta ollaan kuitenkin hyvässä vauhdissa. 

Nykäisin eilen valmentajaa hihasta ja vaihdettiin kuulumisia. Mulla ei oo tähän mennessä tullut mitään ”oireita” ja olo on vielä todella energinen.

Mulle tuli myös pieniä muutoksia dieettiin. Mulle lisättiin kaksi lyhyttä aamuaerobista ohjelmaan ja muita muutoksia ei sitten tullutkaan. Kalorit pysyi siis ennallaan ja aika korkeina. 

image

Sehän on ihan selvää, että paino ei tule putoamaan jatkuvasti lineaarisesti ja jossain vaiheessa tulee todennäköisesti stoppi. On hyvä, että tuohon hetkeen on säästetty panoksia.

Valmentajan mukaan kuusi viimeistä viikkoa tulevat olemaan raskaimmat, joten niihin kannattaa henkisesti valmistautua jo nyt. Viimeisillä viikoilla se kantti sitten todella punnitaan. 

Nyt on edelleen tärkeintä nauttia vain treeneistä ja antaa niissä kaikkensa.