Dieetti viikko 2 alkaa

Vietin eilen lepopäivää ja oltiinkin katsomassa leffassa Captain America Civil War. Voin kyllä lämpimästi suositella leffaa kaikille toiminnan ja hyvän huumorin ystäville.  Tällä kertaa leffaeväänä toimi Fanta Zero, joka kuuluu vielä sallittaviin nesteisiin 🙂 Toki en halua nollalimuja juoda joka päivä, koska luulen, että riippuvuus voi niihinkin syntyä aika nopeasti. Dieetin loppuvaiheessahan ei yleensä limuja juoda ollenkaan. 

Sunnuntaina käväisin valmentajan pyynnöstä vaa’alla ja juuri herätessä nesteitä juomatta ja ruokaa syömättä paino näytti 61,9kg. Dieetin aloituksessa paino oli n. 63,5kg, eli hyvin ollaan tultu ensimmäisellä viikolla alaspäin. Suurin osa tuosta on varmasti nestettä, joka on lähtenyt ruokavalion siistimisen myötä. 

bikinifitness dieetti 1

Mun fiilis on erittäin hyvä. Herkkuhimoja ei oo oikeestaan ollut vielä ollenkaan ja keskittyminen on täysin uuden ruokarytmin opettelussa, joka kyllä luistaa jo hyvin. Kropassa tuntuu myös hyvältä. Intensiiviset treenit saa selvästi kulutuksen korkealle ja luulen, että nälkä tulee taas kaveriksi, kun sain viikon treenit polkaistua tänään käyntiin. 

Mieliala on myös positiivinen ja edelleen yhtä innokas 🙂 Mä oon päättänyt, että yritän ajatella positiivisesti joka ikinen päivä, niinkun myös muussa mun elämässä. En stressaa painoa tai dieetin etenemistä, koska luotan mun valmentajaan. Oon oppinut niin paljon uutta jo näin lyhyessä ajassa. Innolla lähden taas tähän dieettiviikkoon, katsotaan mitä fiiliksiä se tuo tullessaan! 🙂 

dieetti rasvanpoltto

pauliinafitworld

18 vastausta artikkeliin “Dieetti viikko 2 alkaa”

  1. Moi Pauliina! Kiitos inspiroivasta blogista! Oisko sulla suositella jotain hyvää kuntosalia Ruoholahden lähettyviltä? Millä salilla itse treenaat eniten ja miksi? 🙂

    • Moi! Kiitos paljon ! 🙂 Jos Ruoholahden lähettyviltä etsit salia niin suosittelen Mayorsia, jossa myös itse käyn. Mun mielestä ehdottomasti Helsingin paras sali. Porukka on mukavaa ja vaikka siellä käy plajon kisaajia niin käy myös ihan ”normi”-ihmisiä. Sitä siis suosittelen! 🙂

  2. Oot niin upea! Sinusta ei voi saada kun mielettömän kokonaisuuden lavalle 😍 Pidä toi asenne!

  3. Miten sun energiat jakautuu? Hiilari protskut ja rasvat? Mä treenaan intensiivisesti 4-5x vk ja kalorit n.2000-2200 hh 40-50% rasvat 25-20% ja proteiinit 20-25%. Miltä se susta kuulostaa?

    • En voi niitä tarkkaan sanoa, koska ruokavalio on suunniteltu mulle yksilöllisesti. Kuulostaa ihan hyvältä. Riippuu vähän mikä sun tavote on mut toi kuulostaa kiinteytyjän ruokavaliolta, lihasmassan kasvatukseen tarvitaan vähän enemmän kaloreita, mut riippuu tosiaan minkä pitunen oot, mitä painat, mitkä tavoitteet, yms..

    • Kiitos paljon! 🙂 Ei kai, joka päivä voi aloittaa 😉

  4. Heips! 🙂

    Kirjoitit aiemmin jossakin postauksessa, että kierukka on tuonut iho ongelmia. Saako kysyä, että mikä on asian laita nyt? Onko lähtenyt helpottamaan vai oletko päätynyt jonkinlaiseen ratkaisuun?
    Otin itse Jaydess kierukan pari kuukautta sitten. Itselläni on aina ollut suht hyvä iho, mutta nyt on koko yläselkä räjähtänyt aivan käsiin. :\ ihan tekisi mieli heittää jo hanskat tiskiin etenkin näin kun kesä on tulossa ja olisi kiva pukeutua vähän kevyempiin vaatteisiin. Vaikka tiedän että tää voi olla ohimenevä vaihe kun kroppa totuttelee.. tai sitten ei..

    • Heippa! 🙂
      Saa kysyä. Kierukka mulla on edelleen. En ihan täysin ole päässyt eroon iho-ongelmista. Olen nyt käynyt kosmetologilla sarjahoidossa puhdistamassa ihoa kolme kertaa ja vielä jatkuu 3-4 kertaa sama homma. Iho on kyllä lähtenyt sen myötä rauhoittumaan, mutta en silti ole tyytyväinen. En jaksaisi sitä säätöä kierukan poiston ja uuden ehkäisyn kanssa, joten voi olla, että jos tilanne ei helpota omaa silmää miellyttäväksi niin varaan ajan ihotautilääkärille..

    • Moi Pauliina, tutki spironolactonea! Ite oon käyttänyt akneen ja auttanut ihan mielettömästi eikä tarvii ehkäisyä tai roacuttania! Suomessa aika uusi lääke vielä eikä monet lääkärit tiedä että se on ihan huippu hormonaaliseen lievään tai keskivaikeaan akneen.

  5. Hyvältä kuulostaa ja näyttää, tsemppiä! Kuinka pitkä muuten olet? 🙂

    • Kiitos paljon! 🙂 Mä oon 166cm pitkä 🙂

    • Kiitos! 🙂 Mä veikkaan että tuun taas yllätymään hyvinkin positiivisesti kun tsekataan kunto 😉

  6. Hei Kiitos vastauksestasi!

    Olen 170cm pitkä ja 53kg, tavoitteena lihasmassan lisäys 🙂 treenivuosia takana noin 6 vuotta, mutta oppinut syömään VASTA tämän vuoden puolella.. aiemmin vetelin alle 100g hh ja ihmettelin, kuinka treeneissä en kehity. Myöskin treenien laadussa ja tekniikoissa ja muissa elintavoissa olen petrannut vasta tämän vuoden puolella kunnolla (alkoholi pois, sokerit pois jne).
    Onko sulla Pauliina laittaa jotain kehityskuvia siltä ajalta kun olit ns. ”normaali” vs. nyt nykyiseen upeaan bikinifitness olemukseesi!
    Ps. olet yksi mun lemppari bloggaaja täällä! ja ihanaa kun vastailet <3 ihanaa kevättä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta