Viimeistele pepputreeni näillä liikkeillä!

Pepputreeni on ja tulee varmaan aina olemaan ihan mun lempparitreeni. Jalkatreenit on ihan parhaita, koska niissä pääsee oikeasti ylittämään itsensä! Tänäänkin, vaikka olin hiukan väsynyt päivän jälkeen, niin sain kunnon hien pintaan ja voi että sitä fiilistä hyvän treenin jälkeen!

Viimeistelin mun pepputreenin tänään liikeparilla, joka osoittautui todella tehokkaaksi ja haluankin vinkata ne myös teille lukijoille!

 

Sumokyykky taljassa

 

Leveä jalka-asento, selkä suorana tullaan kyykkyyn ja puristetaan pakaroilla ylös.
Leveä jalka-asento, selkä suorana tullaan kyykkyyn ja puristetaan pakaroilla ylös.

Ristiaskeleet tangolla taakse

 

Tuo viereinen jalka ristiin taakse.
Tuo viereinen jalka ristiin taakse.
Astu kunnolla alas ja taakse. Tee vuorotellen molemmilla jaloilla.
Astu kunnolla alas ja taakse. Tee vuorotellen molemmilla jaloilla.

Tällä liikeparilla saat pakarat takuuvarmasti pumppiin treenin päätteeksi!

Hyvä treeni, parempi mieli!
Hyvä treeni, parempi mieli!

 

Pakaroista puheen olleen, olen kehittänyt teille lukijoille ihan mun oma suunnitteleman pakaratreenin, jolla pakaraan saadaan muotoa ja samalla kiinteytystä tapahtuu.

Treeniohjelma on nelijakoinen. Ohjelma painottaa siis alavartaloa ja varsinkin pakaroita, mutta ottaa huomioon myös muut lihasryhmät. Jos haluat saada mun suunnitteleman pepputreeniohjelman, niin laita mulle sähköpostia osoitteeseen: [email protected] Nyt kesän tulon kunniaksi ohjelma ei ole hinnallakaan pilattu ja saat sen itsellesi hintaan 19,90 euroa! 🙂

pauliinafitworld

6 vastausta artikkeliin “Viimeistele pepputreeni näillä liikkeillä!”

    • Tähän ohjelmaan ei sisälly ruokavaliota. Teen myös ohjelmia, joihin kuuluu ruokavalio. Laita mulle sähköpostia, jos haluat myös ruokavalion, niin laitan sulle tarkemmat tiedot hinnoista yms 🙂

  1. Heippa! Minulla on kädessä vielä toipumassa oleva vamma, mutta jalkatreeneihin (kyykyt, maastavedot yms.) se ei enää juuri vaikuta. Ainoastaan liikkeet, joissa käsi nousee olkalinjan yli, eivät onnistu. Ei varmaankaan estä tämän ohjelman läpiviemistä? 🙂 Nyt olen treenannut niin, että teen kaksi jalkapäivää ja niiden perään muutamat yläkropan liikkeet mitkä on mahdollista tehdä.

    • Heippa!
      Ohjelmassa on muutamia liikkeitä, joissa käsi nousee olkalinjan yli, mutta nuo liikkeet on hyvin korvattavissa sellaisilla, joissa sitä ei tapahdu. Voin kustomoida sulle ohjelman niin 🙂 Laita mulle sähköpostia ja laita tuo sama tieto siihen, niin ohjelma onnistuu kyllä! 🙂

  2. Moikka! Kuulostaa erittäin hyvältä ja etenkin hinta myös yllätti positiivisesti 🙂
    Tarkistaisin vielä että vaikka kyseessä on pakaroihin kohdistuvat treenit niin ohjelman ”muut lihasryhmät” sisältävät myös yläkropan treenejä(olkapäät,kädet,selkä,rinta) ? 🙂

    • Moikka! Mukava kuulla! 🙂 Ohjelmassa on myös yläkroppa huomioitu omina treenipäivinään 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta