Muutoksia dieettiin

Dieetin kuudes viikko on hyvässä vauhdissa. Olin eilen tekemässä oikein kunnon jalkatreenin ja lopulta melkein valuin hikeä 😀

Oon tosiaan opetellut tätä uutta intensiivistä treenityyliä ja vihdoin alan oppia, miten saan sen saman fiiliksen vietyä myös treeneihin, joissa treenataan pienempiä lihasryhmiä. 

Viikonlopun treeneistä
Viikonlopun treeneistä

Suonet alkaa tulla pintaan, joka kertoo siitä, että rasvaa on palanut ihon ja lihaksen välistä 🙂

Viikonloppuna käväisin vaa’alla ottamassa aamupainon ja se näytti 59,1kg. Nyt ollaan siis menty alle 60 kilon. Toki se on aamupaino ja päivällä näyttää enemmän, mutta ollaan kuitenkin hyvässä vauhdissa. 

Nykäisin eilen valmentajaa hihasta ja vaihdettiin kuulumisia. Mulla ei oo tähän mennessä tullut mitään ”oireita” ja olo on vielä todella energinen.

Mulle tuli myös pieniä muutoksia dieettiin. Mulle lisättiin kaksi lyhyttä aamuaerobista ohjelmaan ja muita muutoksia ei sitten tullutkaan. Kalorit pysyi siis ennallaan ja aika korkeina. 

image

Sehän on ihan selvää, että paino ei tule putoamaan jatkuvasti lineaarisesti ja jossain vaiheessa tulee todennäköisesti stoppi. On hyvä, että tuohon hetkeen on säästetty panoksia.

Valmentajan mukaan kuusi viimeistä viikkoa tulevat olemaan raskaimmat, joten niihin kannattaa henkisesti valmistautua jo nyt. Viimeisillä viikoilla se kantti sitten todella punnitaan. 

Nyt on edelleen tärkeintä nauttia vain treeneistä ja antaa niissä kaikkensa. 

pauliinafitworld

12 vastausta artikkeliin “Muutoksia dieettiin”

  1. Pääsetkö suoraan SM-kisoihin kun sulla on SM-pronssi vuodelta 2014 (vai muistanko väärin?) vai joudutko menemään karsintoihin?

    • Muistat ihan oikein. Säännöt ovat muuttuneet niin, että mun täytyy mennä karsintojen kautta eli meen Jyväskylän karsintoihin 🙂

  2. ”Olin eilen tekemässä oikein kunnon jalkatreenin ja lopulta melkein valuin hikeä 😀” – EIKÖS SE AINA KUULU VALUA HIKEÄ JOS OIKEASTI REENATAAN?!

  3. Oot niin upeessa kunnossa! Innolla odotan sun näkemistä lavalla, että mitäs sinne kuoriutuukaan. Tuut varmasti loistamaan <3 Mun mielestä on hienoa, kun olet pitänyt kunnon kehityskauden SEN HUOMAA!! Mun mielestä jotkut kisaa turhan usein, miksi aina viedä sama versio itsestä lavalle, jos sillä ei ole kuitenkaan tullut sitä toivottua sijaa?

    Lisäksi olisi kiva kuulla sun vinkkejä tuosta, miten saa intensiivisenä pidettyä myös pienempien lihasryhmien treenit! Ihanaa kesää sulle Pauliina 🙂

    • Todella ihana kuulla, että kehityksen huomaa ja kiitos ihanista tsempeistä <3
      Täytyykin pistää tuo postaustoive mieleen. Ihanaa kesää myös sinne! 🙂

  4. Jauzaaa!! Todellakin kunnon tauko on tehnyt hyvää ja se kärsivällisyys on palkittu kehityksenä. Tsemppiä dieetille ja aurinkoa myös ”muuhun elämään” 🙂

    • Hihi kiitos! Ihanaa kesää myös sinne <3

  5. niin ihanan pirteät noi keltaiset trikoot 🙂 ja todella hyvän näköinen selkä/olkapää osasto 🙂

    • Kiitos! Joo toi keltanen on kyllä sellanen energiaväri että ei oo toista 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta