Aamuaerobiset – kannattaako niitä tehdä?

Nyt onkin aamu aloitettu uudella tavalla.

Mun viikko-ohjelmaan lisättiin tosiaan kaksi lyhyttä aamuaerobista, jotka teen tyhjään mahaan. Tänään oli vihdoin vuorossa tämän viikon ensimmäinen aerobinen ja ai että mä nautin sen tekemisestä tuolla ihanassa säässä! 

Mulla alkoi tänään pitkä viikonloppu, joten saan ihan luvan kanssa rentoutua ja nukkua pitkiä yöunia. En tosin ollut muistanut sitä, että näin dieetillä kroppa yleensä herää aikaisemmin, kuin normaalisti. Nukun aika sikeitä unia, joka on pelkästään hyvä merkki ja herään yleensä vapaapäivänäkin viimeistään yhdeksältä. Tänään heräsin jo seitsemältä pirteänä kuin peipponen 😀 

Eilen oli lepopäivä
Eilen oli lepopäivä

Multa kysytään usein, että kumpaa suosittelen, aamuaerobisia vai esimerkiksi treenin jälkeen tehtäviä HIIT treenejä.

Tähänhän ei ole oikeasti olemassa yhtä oikeaa vastausta. Jokainen meistä on yksilö ja toiselle toimii toinen ja toiselle ei. Mulle on toteutettu dieettejä ihan kummallakin tavalla ja molemmilla tavoilla ollaan päästy samaan lopputulokseen. 

Monesti kysytään myös sitä, että kannattaako aamuaerobinen tehdä tyhjään mahaan, niin toki varmasti suositus on, että tyhjällä mahalla kannattaa tehdä, ihan senkin takia, että rasvanpoltto tehostuu, kun kroppa käyttää energiana viimeiset glykogeenivarastot. Jotain pientä voi hyvin syödä ennen lenkille lähtöä ilman, että siitä olisi mitään haittaa rasvan palamiselle. 

Jokaisen pitää löytää se oma tapa toteuttaa näitä juttuja ja perin pohjinhan kyse on kulutuksen lisäämisestä viikko-ohjelmaan, jonka molemmat tavat ajavat oikein hyvin. 

 

Jos haluat päästä seuraamaan mun ihan arkea, niin mut löytää somesta monestakin paikkaa. 

Instagramissa: pauliinafit

Snapchatissa: pauliinafit

Facebook urheilijasivulla, jonne päivitän aina viimeisimmät postaukset. 

 

Muistutan myös, että vielä on mahdollista ostaa mun suunnittelema pakarapainotteinen treeniohjelma tarjoushintaan 19,90€. Oon saanut jo paljon hyvää palautetta treenit aloittaneilta asiakkailta. Ohjelma on tehokas ja pakaran kasvu on taattu! 🙂 Ohjelman saat sähköpostilla: [email protected]

pepputreeni

 

pauliinafitworld

7 vastausta artikkeliin “Aamuaerobiset – kannattaako niitä tehdä?”

  1. Näin perus jumppapirkon näkökulmasta mä tykkään aamuaerobisista ja ihan vain siksi että jos loppupäivinä ei enää ehdi/jaksa tehdä mitään liikunnallista niin se ei haittaa koska se on jo tehty.
    Tämä on myös ihan superhyvä keino lisätä liikuntaa viikkoon! 🙂

    • Juuri näin, todella tehokas tapa liikkua ja lisätä kulutusta 🙂

  2. Kun teet aamuaerobisen tyhjään mahaan, juotko silloin kahvia kuitenkin ennen kun lähdet vai ihan oikeasti tyhjällä tyhjällä, ettei ole vielä aamulla syönyt tai juonut mitään? 🙂

    • Sen verran juon et jano lähtee ja kahvia otan yleensä myös. Mut oikee ruoka vasta lenkin jälkeen 🙂

  3. Onko ohjelmassa ihan perus takakyykkyä ja mavea, vai onko enemmän kikkailuja?:)

    • Kyykkyä on kyllä hyvin + muita massaliikkeitä. Toki jonkin verran myös supersarjoja, mutta suurimmaksi osaksi ihan perus liikkeitä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta