Dieettiviikko 7 alkaa ja vinkkejä treenimeikkeihin

*Sisältää mainoslinkkejä

Mä kotiuduin juuri treeneistä valmentajan kanssa. Me pyritään treenaamaan yhdessä vähintään kerran viikossa ja olenkin tässä kuuden viikon aikana saanut opetella ihan täysin uuden treenityylin ja oppia treenaamaan niin, että joku toinen käskee 😀 Mä pyrin valmistautumaan näihin yhteistreeneihin aina henkisesti, koska en todellakaan pääse niissä helpolla.

Tämän päiväisen treenin jälkeen sain hädin tuskin raahattua itseni kotiin 😀 Onneksi otin tähän maanantaille vapaapäivän töistä, joten sain nukkua pitkät yöunet. Mulla oli kuusipäiväinen viikko viikonlopun pt -koulutuksen vuoksi, joten halusin tällä vapaapäivällä varmistaa, että saan levättyä tarpeeksi. Yleensä herään jo aikaisin aamulla, nälkään, joten uudestaan unen päästä kiinni saaminen on välillä vaikeaa.

dieetti1

Nälkähän on myös sellainen asia, joka on matkassa melkein jatkuvasti. Olen nyt vähän yli viikon noudattanut päivitettyä ruokavaliota, jossa on mukana kalorinvaihtelut. Kalorinvaihtelupäivinä on todella joutunut kiristelemään hampaita sen nälän tunteen kanssa.

Vaikka mä ajattelen tästä hommasta kaikin puolin positiivisesti, niin kyllä mä sen myönnän, että toisinaan tää on todella yksinäistä puuhaa. Pahimpina päivinä pää on täynnä miljoonia eri ajatuksia ja silloin täytyy löytyä sitä henkistä kanttia hiljentää ne. Helpostihan näinä vaikeina päivinä voisi sortua syömään ohi ruokavalion. Yleensä se onkin se oma pää, joka pettää, eikä fysiikka.

Onneksi olen kuitenkin voinut nähdä myös tuloksia vaivannäön seurauksena ja sunnuntaiaamuna paino kävi alhaisimmassa lukemassa, mitä se on koko dieetin aikana ollut ja näytti 57,6kg. Hyvin ollaan siis tavoitevauhdissa.

dieetti2

Mullahan ei ole fyysisesti vielä tarvetta kropan tankkaukselle, koska olen energinen ja syön kuitenkin joka päivä vielä niin runsaasti hiilihydraatteja, että kroppa ei ole todellakaan tyhjä. Pikemminkin nyt päivän levon jälkeen pumppi ja tuntuma oli treenissä ihan uskomaton. Oikeaoppinen tankkaus kun on täysin eri asia, kuin syödä pizzaa ja karkkia.

Vasta sitten, kun siihen on oikeasti fysiologisesti tarvetta, on sen aika. Oikea aika on esimerkiksi se, kun paino ei enää putoa ja aineenvaihdunta tarvitsee lisäboostia.

Valmentaja kuitenkin väläytteli vapaasyöntipäivää juhannuksena, jos kaikki menee suunnitellusti. Siinä on mulle ihan tarpeeksi motivaatiota painaa lujaa nämä viimeiset viikot ennen juhannusta. Ja jos en sitä saisikaan, niin se on pelin henki. Kun tähän hommaan ryhtyy, on täysin turhaa miettiä, että jäisi jostain paitsi. Jos joutuu ajattelemaan niin on täysin väärän lajin parissa.

Muutama kyseli multa tuossa vähän aikaa sitten vinkkejä meikkeihin, joita käytän ja jotka säilyvät kauniina myös kovan treenin aikana.

***

Mä vannon hyvän meikkipohjan nimeen. Meikin pohjalla käytän primeriä.

Primer on ihan ehdoton pitämään meikkipohjan tasaisena ja pitkänkin päivän jälkeen meikki pysyy kasvoilla. Iho näyttää kuulaalta ja raikkaalta.

loreal-primer

Meikkivoiteena käytän L’oreal Paris True Match meikkivoidetta, joka peittää, mutta antaa ihon hengittää.

loreal-turematch-meikkivoideMullahan ei oo ripsienpidennyksiä, koska mun omat ripset on luonnostaan tosi tuuheat. Mä kuitenkin vaadin paljon ripsiväriltä. Ensinnäkin haluan, että kun levitän sitä, niin ihoon tulleiden jälkien pyyhkiminen on helppoa. Inhoan ripsareita, joita saa hinkata ihosta pois. Sen lisäksi sen täytyy kestää kovaa treeniä ja olla helposti pestävissä pois. Ripsiin pitää tulla runsaasti tuuheutta ja koostumus ei saa olla sellainen, että se rapisee alaluomelle. Oon jo vuosia käyttänyt Lorealin ripsivärejä, joista on L’oreal Paris Volume Million Lashes ihan paras!

 

paras-ripsiväriNäin kesällä sipaisen myös muutaman vedon aurinkopuuteria otsalle, poskien ja leuan alle tuomaan vähän eloa kasvoihin. Tästä on monta mielipidettä, mutta mun mielestä on kiva olla kivan näköisenä myös treeneissä. Olen todennut hyväksi L’oreal Paris La Terra French Riviera aurinkopuuterin.

paras-aurinkopuuteri

Toivottavasti näistä vinkeistä oli apua treenimeikkien valinnassa! 🙂

 

pauliinafitworld

4 vastausta artikkeliin “Dieettiviikko 7 alkaa ja vinkkejä treenimeikkeihin”

  1. Tää ei oo hater kommentti mutta nyt on #bikinifitnesshelvetti valloillaan kunpostaus sisältää TREENIMEIKKI vinkkejä😂👍 bikini on jees ja kaikkee mutta treeneissä ei oo tarkoitus et pakkelit on kohillaan..mut vaan mun mielipide

    • Näitä multa kysyttiin niin tässä postaus 🙂 ite tossa kuvassa ilman meikkiä..

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta