Bikini fitness elämää

Mitä lähemmäksi kisoja mennään, sitä enemmän elämä alkaa täyttyä kisaamiseen liittyvillä asioilla. Toki myös muu elämä kannattaa ja täytyykin pitää tasapainossa, mutta pakostikin menot suunnittelee niin, että kisat on siellä ensimmäisenä ajatuksissa. 

Meillä on tänään Badass Fitness tiimin saunailta, jossa pääsemme kaikki rentoutumaan ja nauttimaan uima-altaasta ja saunasta.

Juuri tämän tyyppinen ajanvietto on sellaista, jota tällä dieetillä kaipaa.

Kyllä sitä nyt alkaa jäädä väliin kissanristiäiset, jossa jengi on humalassa. Mua ei haittaa olla selvin päin, mutta haluan ottaa kaiken irti vapaa-ajasta ja panostaa lepäämiseen ja varsinkin hyviin yöuniin.

Olen näin lomallakin pyrkinyt menemään viimeistään puolilta öin nukkumaan muutamaa yötä lukuunottamatta. 

Paino pyörii siellä 55 kilon tuntumassa ja muutama kilo on tästä vielä rasvaa polttamatta.

Mulle lisättiin lyhyet 10 minuutin aerobiset myös treenien jälkeen, eli se tekee 50 minuuttia lisää aerobista viikko-ohjelmaan.

Viikolla oli pitkästä aikaa myös kunnon hauistreeniä!
Viikolla oli pitkästä aikaa myös kunnon hauistreeniä!

Nyt kiinnitetään myös tarkasti huomiota suolan määrään, jonka punnitsen aamuisin ja lisäilen päivän mittaan ruokiin. Runsas hikoilu kuluttaa rajusti suolavarastoja ja muutama hapuileva suonenveto riitti kertomaan, että suolaa ja magnesiumia lisää koneeseen. Nyt on taas energinen fiilis ja jalat tuntuu kevyiltä. Alkaa olla nyt pienestä kiinni nää jutut. 

Kisakengät kulkee nykyään mukana salilaukussa joka kerta ja poseerauksia ja I-kävelyä tulee harjoiteltua monta kertaa viikossa. Ne on hiottu uuteen uskoon ja nyt lisätään mukaan vain flirttiä ja lantion keinuntaa, jota lavalla tarvitaan. 

bikinifitness-pose

Posetreeniä tältä viikolta Mayorsilla
Posetreeniä tältä viikolta Mayorsilla

Mä oon huomannut tällä viikolla, että alan olla kisoista aika innoissani. Kisafiilis alkaa nostaa päätään, vaikka vielä keskitytään täysin työntekoon ja niiden viimeisten rasvojen polttamiseen takapuolesta ja jaloista. 

Mä nautin myös edelleen treeneistä yksin ja valmentajan kanssa. Treenit on nykyään sellaisia, että ihan kun ois suihkusta tullut, kun tulee hikoiltua niin paljon, varsinkin aamuaerobisilla. Aamuaerobiset on pakko vetää vähän raivokkaalla asenteella, mutta lopuksi on kuitenkin aina niin hyvä ja itsensä voittanut olo. 

Vatsalihakset aamun suihkun jälkeen :D
Vatsalihakset aamun suihkun jälkeen 😀

Tänään tosiaan siis rentoudutaan saunaillan merkeissä ja huomenna on vielä tiimipäiväkin. Paljon on siis luvassa naurua ja mukavaa tekemistä parhaan tiimin kanssa. Tää laji on aika yksinäistä puurtamista, mutta meillä on niin kova tsemppi tiimissä, että sitä tuntee kuuluvansa johonkin. Toisista saa ihan hurjasti energiaa myös omaan juttuun. 

Ihanaa viikonloppua kaikille! 🙂 

 

pauliinafitworld

10 vastausta artikkeliin “Bikini fitness elämää”

  1. Hei Pauliina!

    Olen ymmärtänyt, ettei rasvaa pysty paikallisesti polttamaan kropasta. Kuinka siis on mahdollista polttaa rasvaa juuri pakaroista, onko sinulla tähän jokin pakaroille/jaloille suunnattu rasvanpolttotreeni?

    Tsemppiä dieettiin!

    • Heippa!

      Näinhän se on, että rasva palaa tasaisesti koko vartalosta ja niistä ongelmapaikoista viimeisenä. Mulla se viimeinen rasva on aina tuolla pakaran ja jalkojen seudulla. Ei oo mitään erillistä ohjelmaa, jalkoja treenaan sen pari kertaa viikossa ja sit kolme aamuaerobista, nekin vapaalla tyylillä. Lihas toki muuttaa pakaran ja jalkojen muotoa ja koostumusta. Isoja painoja siis, jotta lihas kasvaa jalkojen seudulla 🙂

      Kiitos paljon tsempistä! 🙂

  2. Täytyt taas kerran kommentoida että näytät kyllä niiiiiiiin hyvältä!! #womancrush 😀 Innolla odotan että nään sut kisalavalla!!!

  3. Moikka! Miten saisin itseni pitämään aerobisesta? Pää sanoo niin ei, oli kyseessä lenkki, HIIT tms… Rasvaa pitäisi polttaa mutta kun ei millään 🙁

    • Moikka!
      No, rehellisesti sanottuna en pidä minäkään. Oon ihan henkeen ja vereen painotreenin ystävä. Mut se on ihan asennekysymys. Laitan hyvän musan soimaan ja heitän aivot narikkaan ja lopuksi jopa nautin siitä tunteesta, kun aerobinen on tehty. Kantsii selvittää ne omat rasvanpolttotasot, että missä sykkeissä mennään. Maksimisykkeissä meneminen kun ei kovin usein ole edes tarpeellista rasvanpolton kannalta. Järkeistää treenin, se on se eka juttu.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta