Kehonkoostumusmittauksen tulokset

Sunnuntaina oli mukava päivä Pro Fit Trainers tiimipäivän merkeissä. Aloitan siis personal trainerin työt uudessa Fit Espoon kuntokeskuksessa syyskuun alussa. Tiimipäivillä käytiin läpi yleisiä asioita ja nostatettiin tiimihenkiä. Täytyy sanoa, että vaikka kuinka olisi itsellä huono päivä, niin tiimiläiset todella piristää aina päivän, niin ihania ihmisiä meillä on tiimissä mukana. En malttaisi odottaa tulevaa syksyä ja töitä oman jutun parissa.

Pääsimme kaikki myös kehonkoostumusmittaukseen ja mähän olin tästä tietysti ihan innoissani, koska olen jo vähän aikaa pohtinut, että missä rasvaprosentissa mahdan tällä hetkellä kisadieetin kanssa mennä.

Rasvaprosenttihan on kisadieetillä luonnottoman alhaalla, myös naisten lajien keskuudessa.

Normaalisti naisen rasvanprosentin kuuluu olla yli 20, kun esimerkiksi body fitness -kilpailijoiden rasvaprosentti saattaa olla jopa alle 10. On sanomattakin selvää, että niin rasvaton tila on epäluonnollinen, eikä voi olla ympärivuotinen kunto.

Mä muistelin, että mun rasvaprosentti on ollut aikaisemmin kisojen alla siellä alle 15. Mä en ihan täysin luota mittaustuloksiin, koska monet asiat voivat vaikuttaa tuloksiin. Luulen kuitenkin, että sunnuntaina tehtyä mittausta voidaan pitää suuntaa-antavana.

innbody mittaus

Rasvaprosentti näytti olevan 15,7, joka korreloi aika hyvin aikaisempiin mittaustuloksiin.

rasvaprosentti-innbodykehonkoostumus

Bikini fitnesissä kunto ei ole niin kireäksi viety, kun body fitness kilpailijoilla, mutta kilpailijat ovat olleet viime aikoina melko kireitä, varsinkin kansainvälisissä kilpailuissa, joten aika alhaisen rasvaprosentin se kisakunto kuitenkin vaatii.

pauliinafitworld

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta