Tyttöjen pepputreeni

Eilen oli vuorossa viikon paras päivä, eli jalkatreeni!

Bodauksessa yksi parhaimpia asioita on se, että löydät treenikavereita, joiden kanssa treenityyli ja voimatasot klikkaa täydellisesti yhteen ja yhdessä saa vedettyä kovimpia treenejä ikinä.

pepputreeni
Meillä on aina hauskaa!

Käytiin eilen ystäväni Maijan kanssa Powerfitillä Vantaalla treenaamassa jalat ja saatiin aikaan kunnon kidutustreeni! Tämä treeni vaatii todella mielen lujuutta ja treenikaverin, jotta sen voi tehdä kunnolla oikein ja perille asti. Tämä treeni kehittää varsinkin peppua ja takareisiä, mutta myös jonkin verran etureisiä. 

Meidän jalka/pepputreeni oli tällä kertaa seuraavanlainen: 

Lämmittelyä pyörällä 5 minuuttia itselle sopivalla vastuksella

Suorin jaloin maastaveto tangolla 4 x 15, kunnon venytyksellä ja supistuksella

Supersarjana: reiden koukistus maaten 12 + sissikyykky 15, sarjoja 3

reiden koukistus maaten

sissikyykky pepputreeni
Sissikyykyllä on hyvä viimeistellä sarjoja jalkatreenissä

Jalkaprässi 4-5 nousulla ja pudotuksella. Jokaisessa sarjassa lisättiin painoa 10-15 kiloa ja laskettiin takaisin aloituspainoon. Voin kertoa, että sattui ja kovaa!

Hack-kyykky väärinpäin 5 x 8 toistoa isolla painolla. Tehtiin ennätykset 90 kilolla 😀 

pepputreeni hackkyykky
Meni todellakin perille oikeeseen paikkaan!

Loppurutistuksena heilurihackissa 10 x 10 sarja (Jukalta opittua :D) niin, että kun toinen lopetti, toinen jatkoi. Viimeistään tässä meinasin hyytyä lopullisesti, mutta sain puristettua loppuun asti Maijan avulla, joka huusi vieressä, että ”lopeta toi nössöily! :D”. 

Loppuveryttelynä Maija opetti mua avaamaan selän.  Opin tyylin yllättävän nopeasti ja selvisi, että onhan sinne selkään tullut leveyttä vaikka kuinka verrattuna syksyn kisoihin. Jotain on siis selvästi tehty tällä kehityskaudella oikein! 🙂

leveä selkäpose
Syksyn SM-kisojen tuomaripalaute oli, että alakroppa hallitsee. No päätin sitten kääntää homman toiseen suuntaan!
Vähän bodyfitness posea, oli yllättävän rankkaa niin kuin ilmeestä näkee 😀

Voin kertoa, että paikat on hellänä treenin jälkeen. Kokeilkoon, ken uskaltaa! Ensi viikon torstaina on taas luvassa uudet jalkatreenit ja silloin tutulla ja turvallisella Mayorsilla. Tulen varmasti raportoimaan myös ensi viikon treenistä blogiin.

Lue edellisestä postauksesta, miten asiakkaani Juuso onnistui elämäntapamuutoksessa!

 

pauliinafitworld

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 3
Tykkää jutusta