Rasvaa polttava jalkatreeni

 

 

Eilen oli ihan paras päivä, nimittäin vuorossa oli jalkatreeni Voimalaitoksella Maijan kanssa. Oltiin sovittu jo viime viikolla, että jätetään molemmat jalat kunnolla treenattavaksi vasta sunnuntaina. Oli hyvä, että näin tehtiin, koska meidän treeni oli taas jalkatreeni from hell 😀 

Päätimme kurittaa takareisiä ja pakaroita oikein kunnolla ja treeni oli seuraavanlainen: 

Lämmittelynä triplasarjaa 4 kierrosta, toistot jokaisessa liikkeessä 15-20: hackkyykky, jalkaprässi suoraan ylhäältä ja reiden loitonnukset 

Seuraavaksi takareisiä maaten 4 nousulla, toistot 12 

maastaveto kehikon kanssa 5 x 12-20. Pyrittiin viemään pakarat ja takareidet ihan loppuun ja nostettiin painoa ja toistomääriä niin kauan, että ei enää pystynyt yhtäkään sarjaa vetämään 

Tämän jälkeen oli vuorossa treenin rasvaa polttava osuus, eli kelkan työntö ja askelkyykkykävely lisäpainon kanssa. Maija päätti, että tehdään yhteensä kymmenen kierrosta ja eihän siinä auttanut muuta kuin niellä pelkonsa ja tehdä mukana. Teimme siis molemmat kymmenen kierrosta kelkan työntöä ja askelkyykkykävelyä edestakaisin. Pidimme todella lyhyet tauot ja olimme ihan super hengästyneitä ja hiestä märkiä tuon koitoksen jälkeen, mutta se oli kyllä sen arvoista!

Kun haluat kiinteytyä tai polttaa rasvaa, niin ei kannata pelätä isoja painoja. Itsessään lisääntynyt lihasmassa lisää lepoaineenvaihduntaa, jolloin rasvakin palaa tehokkaammin. Isommasta lihasmassasta on siis  vain pelkkää hyötyä. Rohkeasti siis vain treenaamaan isoilla painoilla! 🙂 

Tässä vielä videolla maastavetoa ja kelkan työntöä – on kyllä pirun tehokkaita liikkeitä molemmat! 

Edellinen postaus: Uusi harrastus: twerkkaus

pauliinafitworld

Yksi vastaus artikkeliin “Rasvaa polttava jalkatreeni”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 5
Tykkää jutusta