Bikinivartalo tavoitteena? Ota nämä liikkeet selkätreeniin!

Olimme eilen Maijan kanssa testaamassa PTV Gymiä Porvoossa ja voin kyllä suositella lämpimästi hyvää treenifiilistä etsiville tätä salia. Salilta löytyy ulkosali ja sisäsali ja olihan meidän pakko päästä kokeilemaan ulkoa löytyviä köysiä ja lekaa, jolla sai hakata jättimäisiin auton renkaisiin niin paljon kuin lähti 😀 Maija näyttää tässä alla mallia kovasta rasvaa polttavasta treenistä. Kannattaa muuten pistää kokeiluun ja voin luvata, että yllätyt siitä, miten raskaita nuo liikkeet ovat. Maija on todellinen voimanainen!

Molemmilla oli oikeastaan kropan kaikki muut lihakset kipeänä viikon jäljiltä, paitsi selkä, jota sitten päätimme treenata. Hyvä treeni saatiinkin aikaan. Teimme mm. tuettua kulmasoutua (videolla), pull overia taljassa (videolla), kulmasoutuja käsipainoilla (myös videolla), lapiokahvavetoa niskan taakse ja leuanvetoja smith tangosta kiinni pitäen leveällä ja kapealla otteella. Lämmittelyt teimme tosiaan tuolla ulkosalilla lekoilla, köysillä ja muilla välineillä. 

Kaikista parhainta oli taas, että meillä oli aivan super hauskaa. Olimme molemmat ihan poikki kun ajoimme takaisin Helsinkiin koska olimme nauraneet taas sydämiemme kyllyydestä tuon illan aikana. 

Jos tavoittelet X-mallia bikinivartaloon niin kannattaa ottaa nämä videolla näkyvät liikkeet talteen. Videolla siemailen Supermass Nutrition Intrazone treenijuomaa – toimii!

Edellinen postaus: Voiko sanoa ääneen olevansa onnellinen?

pauliinafitworld

Yksi vastaus artikkeliin “Bikinivartalo tavoitteena? Ota nämä liikkeet selkätreeniin!”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta