What happens in Ibiza stays in Ibiza

Nyt ei voi kyllä sanoa muuta kuin että takana on varmasti elämäni uskomattomimmat neljä päivää.

Lensimme tosiaan Milanon kautta Ibizalle kolmen ystäväni kanssa ja siitä alkoi elämämme reissu. Halusimme hiukan panostaa tähän Ibizan reissuun ja yövyimme todella upeassa Sun Apartments nimisessä hotellissa kävelymatkan päässä keskustasta.

Ibiza sun apartments

Voin kertoa, että oikeassa hotellissa yöpyminen oli todellakin juhlaa muutaman hostellin jälkeen, jossa olimme Kroatiassa. Meillä on molemmilla vielä hirveät paukamat hyttysen pistoksista ympäri kehoa, joita meidän toinen hostelli oli täynnä. Ilmastointi ei toiminut koko yönä ja kimpussa oli hyttysten armeija. Ei niin kovin mukavaa siis 😀

Saavuimme Ibizalle vasta sunnuntai-maanantai välisenä yönä ja tietysti lento Ibizalle oli yli tunnin myöhässä. Olimme perillä vasta kolmen aikaan yöllä ja päätimme, että ensimmäisen yön vain nukumme. Seuraavana päivänä lähtikin sitten käyntiin elämämme loma.

Ei tarvitse kuin kävellä Ibizan kadulle, kun voi huomata, että saarella ei paljoakaan paikallisia näy. Oikeastaan koko saari tuntuu olevan rakennettu bileitä ja turisteja varten. Sinänsä ei haitannut, koska kun katukuvaa katsoo niin näyttää siltä että Ibizalle tulee juhlimaan ja lomailemaan parhaimman näköiset ihmiset maailmassa. En ole nähnyt missään muualla niin paljon kovassa tikissä olevia miehiä ja naisia 😀

Ibiza ranta

Itselleni on ehkä tässä tullut muutama lomakilo, mutta en ole huolissani. Olen elänyt tiukkaa fitnesselämää viiden vuoden ajan, joten pieni tauko kaikesta tekee vain hyvää. Muutamassa viikossa lihakset eivät lähde mihinkään.

Laskujeni mukaan treenaamisesta on ollut taukoa nyt kaksi viikkoa. En ota siitä mitään stressiä ja olenkin ottanut sellaisen asenteen, että elän hetkessä. Nyt olen lomalla ja jos mieli tekee jotain muuta kuin treeniä, niin teen sen.

Ibiza on todellakin paikka bilettäjille. Ibizalla voit katsoa joka päivälle uuden dj:n ja klubin, jonne menet sitä katsomaan. Itseasiassa jos haluat niin voit bailata ihan aamusta iltaan. Jopa meidän hotellilla alkoi heti päivällä soida hyvää clubimusiikkia.

Tiistaina olimme katsomassa Martin Garrixia Hi Ibiza Clubilla, joka sijaitsee aivan keskustan tuntumassa. Itse paikka oli pieni pettymys. Iso halli keskustassa. Tilaa kyllä riitti tanssia ja kaikki sujui mutkattomasti. Keikka oli ihan uskomaton ja meillä oli super hauskaa ja se on pääasia.

Martin Garrix Ibiza
Liekit ja kaikki tottakai Martin Garrixin showssa

Keskiviikkona meille iski valinnanvaikeus, koska Hi Ibizassa olisi ollut soittamassa Eric Prydz ja Carl Cox Priviledge -clubilla. Päätimme lähteä Priviledge -clubille, joka on muuten yksi maailman suurimmista clubeista!

Carl Cox oli niin huikea, että mulla soi vieläkin parhaimmat biitit päässä 😀

Klubi oli keskellä ei mitään ja kun astuimme sisään niin tulimme valtavaan halliin, jossa oli kaksi eri kerrosta ja tilaa oli myös ulkona.

Musiikki oli tekno housea, josta todella pidin. Kun pääsen vauhtiin niin voin tanssia monta tuntia putkeen väsymättä, kun musiikki vie mukanaan.

Klubilla oli omaan mieleeni ihan liikaa porukkaa ja ihmiset olivat ihan vieri vieressä, joka oli välillä vähän ahdistavaa. Toisaalta mitä sitä voisikaan olettaa, kun kyseessä on niin suosittu clubi. Väenpaljous ei kuitenkaan pilannut meidän fiilistä ja olimmekin clubilla ihan aamuun asti.

Päivät tuli vietettyä pääasiassa hotellilla tai viettäen aikaa keskustassa ja rannalla. Toki Ibizalla riittäisi myös kaikkea muuta tekemistä, kuin biletystä, mutta otimme Ibizan sen kannalta.

Hotellin allasalueelta

Viimeisenä iltana olimme suositulla Bora Bora -rantaclubilla, jossa soi niin hyvää musiikkia, että meidän oli pakko viipyä siellä aamuyöhön asti, vaikka lento Milanoon lähti jo kahdeksalta aamulla.

Minä ja kaksi Maijaa 😀

Meidän hotellilla oli ihan täydellinen allasalue, kuntosali, ystävällinen henkilökunta ja todella hyvää thai -tyylistä ruokaa. Meillä oli sviitti ylimmässä kerroksessa, jossa oli kaksi parveketta ja kaksi huonetta, keittiö ja olohuone. Sisustus oli moderni, pinnat uusia ja tavaraa oli minimalistisesti, josta pidän.

Voin kyllä suositella Ibizaa lämpimästi kaikille bilettäjille ja konemusiikin ystäville, koska sitä soi Ibizalla joka paikassa. Täytyy sanoa, että vaikka se klisee onkin niin rakastuin Ibizaan heti ensi silmäyksellä ja aion varmasti mennä Ibizalle myös uudestaan sitten kun haluan ihan kunnolla bailata 🙂

Nyt siirrymme sitten takaisin asunto elämään, kun olemme vuokranneet Splitistä asunnon Airbnb:n kautta. Perjantaina alkaakin sitten Ultra Europe, jota olen todella odottanut. Musiikki on juuri sitä, josta eniten pidän ja jotenkin vatsan pohjassa on sellainen kutina, että siitä tulee hyvä reissu.

On ihan parasta kokea kaikki nämä uudet kokemukset niin hyvän ystävän kanssa

Jotenkin en oikein edes käsitä, että olen ollut täällä reissussa. Tiedän, että tulen tajuamaan sen vasta kun tulen omaan kotiin hiljaisuuteen, mutta silloin täytyy nauttia siitä hetkestä. Odotan kyllä myös treenien ja oman arjen pariin pääsyä, mutta nyt nautin näistä hetkistä täällä maailmalla <3

Lue edellisestä postauksesta ajatuksista, joita Kroatia toi mieleen.

pauliinafitworld

Yksi vastaus artikkeliin “What happens in Ibiza stays in Ibiza”