Pepputreeni kahvakuulalla

Haluisitko polttaa rasvaa varsinkin jaloista, saada muodokkaan pepun, mutta salille meno ei houkuta näin kesällä? 

Ei hätää, suunnittelin teitä lukijoita varten pepputreenin, jonka voi suorittaa vaikka omalla takapihalla kahvakuulan kanssa. Miksei ilmankin kahvakuulaa, mutta sen kanssa saat treeniin lihasmassaa kasvattavan vaikutuksen. 

Muista lämmitellä ennen treenin aloitusta vähintään 15 minuuttia haluamallasi tavalla. Voit tehdä esimerkiksi kehonpaino -liikkeitä 5-15 minuutin ajan alkuun tai voit tehdä treenin vaikkapa lenkin päätteeksi. Venyttele lisäksi lihaksia läpi 5-10 sekunnin pituisilla lyhyillä venytyksillä. Kun lihakset tuntuvat lämmenneiltä, voit käydä treenin kimppuun! 

Pepputreeni kahvakuulalla 

Liikkeet: 

  • sumokyykky kahvakuulalla
  • heilautus kuulalla haara-asennossa
  • suorin jaloin maastaveto kahvakuulalla
  • bulgarialainen kyykky penkkiä vasten
  • haarakyykky paikallaan
  • lantionnosto kuula lisäpainona
  • lantionnosto yhdellä jalalla kuulan kanssa, tee molemmille jaloille!

Tee jokaista liikettä 15-20 toistoa ja pidä maksimissaan noin minuutin pituinen tauko sarjojen välillä. Pyri siis pitämään treeni intensiivisenä unohtamatta hyvää tuntumaa lihaksessa. 

Venyttele lopuksi lihakset hyvin läpi 20-30 sekunnin pituisilla venytyksillä. 

Tehokkaita treeni hetkiä! 🙂 

 

Muistutan, että pääset nyt kesällä edullisesti mukaan valmennuksiini, nimittäin kaikkia etävalmennukset ovat nyt -30% alennuksessa. Voit lunastaa paikkasi nyt ja aloittaa valmennuksen vasta syksyllä! Käynnissä on myös edelleen Kesätreeni -kampanja, jossa saat yksilöllisen ruokavalion -ja treeniohjelman yhteishintaan 59€ (sis. alv 24%). Tsekkaa kaikki valmennukset ja lisätietoa nettisivuiltani.

 

Lue edellisestä postauksesta miksi en enää koskaan ota hormonaalista ehkäisyä.